נעים להכיר- כלי הגשה מיוחדים מעץ

אמנות ההגשה ממלאת תפקיד מרכזי ומשמעותי ביצירת החוויה כולה, וכשמדובר על אוכל, הגשה טובה הופכת את האוכל לטעים יותר, פשוטו כמשמעו. בשר במיוחד דורש טיפול מיוחד וכך גם ההגשה שלו, בהתאם, מתבקשת להיות מיוחדת גם היא. ציוד לבשר כולל פריטים שונים, אבל דווקא בהגשה – בשר טוב מופיע סולו, והוא עושה את זה הכי טוב על קרש עץ לחיתוך בשר עם חריטת לייזר מיוחדת. בשנים האחרונות חומר הגלם המועדף לעבודה, טיפול והגשה של בשר הוא עץ שמשתלב עמו באופן מופלא ומהווה פתרון אסתטי, אותנטי ואקולוגי.

אווירת אירוח מושלמת

אחד המאפיינים המעניינים של העידן הנוכחי הוא דווקא במינימליזם. כשמדברים על בשר איכותי זה בדיוק מה שגם הוא דורש. כלי הגשה לבשר יכולים להיות מגוונים, אבל בעיקר כשהבשר איכותי הוא הכוכב של האירוע. לכן כלים מגוונים, צבעוניים ומעוצבים למיניהם הם לחלוטין מחוץ לטון. ציוד לבשר באופן כללי ובפרט ציוד להגשה שלו יכול להיות בעל תפקיד משמעותי ביצירת האווירה הכללית, אם נבחר נכון.

בשנים האחרונות אנחנו רואים שיותר ויותר אנשי מקצוע כמו גם אנשים פרטיים בוחרים במראה העץ הנקי לא רק לעיבוד הבשר אלא גם להגשה שלו, ולא אחת על אותו המשטח.

אביזרים לבשר שחשוב שיהיו בכל בית

בוודאי שעבור חובבי הבשר, אבל בהחלט לא רק- קרש לחיתוך בשר הוא פריט חובה ומוטב שלא יהיה רק אחד בלבד שזמין ותקין לשימוש. קרש לבשר נקרא גם בוצ'ר בלוק והוא דומה קונספטואלית לקרש החיתוך הרגיל, אבל מותאם לצרכים של עיבוד נתחי בשר, גם בחלקים גדולים.

הבוצ'ר מספק רמה גבוהה דיה של יציבות, חוזק ומרחב עבודה כדי להתמודד עם חיתןך בשר, ולפעמים גם מפרקים, גידים ואפילו עצמות. סכין לבד לא תספיק בהעדר בסיס תומך לטיפול בבשר ולכן חשוב כל כך להקפיד על משטח הולם. גם במקרים שבהם בוחרים להחליף את שיש המטבח במשטח עץ שמיועד לעבודה בסביבה רטובה, טיפול בבשר על בוצ'ר תהיה המלצת הבחירה. זאת משום שהוא מגן על הסיכים, קל יותר לניקוי באופן מלא ומידת ההיגיינה שניתן להשיג עם בוצ'ר היא הרבה יותר משמעותית ויסודית.

בחירה וטיפול בבוצ'ר

בוצ'ר בלוק הוא כאמור משטח עץ ייעודי שמותאם לעבודה עם בשר. בשונה מקרש עץ סטנדרטי, הבוצ'ר מורכב מ"טלאי" עץ מורכבים יחדיו, מה שמעניק מידה רבה יותר של חוזק למשטח. בנוסף, הבוצ'ר עבה יותר מקרש העץ הסטנדרטי, ובדרך כלל העובי שלו הוא כמעט פי שניים ולעיתים אפילו יותר מעוביו של הקרש הרגיל.

הטיפול בבוצ'ר דומה לטיפול בכל עץ אחר מה שאומר שחיוני למנוע ממנו שהיה ממושכת בתוך מים. לאחר שימוש חשוב לנקות היטב, וניתן לעשות שימוש במים וסבון ואף לשפשף, אך לאחר מכן חשוב לייבש אותו באופן מלא ויסודי. תקופתית ניתן וכדאי לשמן את הקרש או הבוצ'ר כדי להגדיל את שרידותו. חשוב לעשות שימוש בשמן בסיסי בלבד כדוגמת שמן שקדים, על מנת להבטיח את התאמתו לעץ.

את פעולת השימון חשוב לעשות גם על קרש חדש שזה עתה נרכש על מנת לרככך את העץ שיצא מפס הייצור ולהכין אותו לעבודה.

מעבר לתועלת השימוש בו לעיבוד והכנת הבשר קרש העץ והבוצ'ר מהווים בחירה נפלאה גם ככלי הגשה, עליו בהחלט ניתן להגיש את הבשר, לאחר שהוא מוכן.

בוצ'ר מעוצב עם הקדשה אישית

עץ טבעי תמיד נראה טוב, זה המאפיין המרכזי שלו. כאשר מדובר על משטח עץ איכותי, עבה ומרשים – הוא תמיד יראה טוב, גם במצב הכי גולמי ובסיסי שלו, ומכאן השמים הם הגבול.

קיים מנעד רחב למדי של עיצובים, סגנונות וסוגים שונים של בוצ'רים ואלו באים לידי ביטוי בניואנסים שונים, כאשר הרעיון המרכזי נותר אחיד בין כל הסגנונות- משטח עץ מאסיבי לעבודה בעצימות בינונית- גבוהה.

בנוסף לצורות וסגנונות העיצוב של הבוצ'ר אפשר לשדרג אותו אפילו יותר באמצעות חריטה בלייזר. ניתן לחרוט כל מה שרוצים, בין אם עיצוב, לוגו, הקדשה או כל צורה אחרת שתייחד את הבוצ'ר ובהתאם לבחירה האישית. זו בהחלט הזדמנות יצירתית גם למתנה שהיא מיוחדת במינה.

לצפייה בבוצ'רים ופתרונות עבודה והגשה נוספים המשיכו בגלישה באתר בלחיצה כאן.

למידע נוסף צלצלו לטלפון מספר 054-6179096 ונשמח לעמוד לשרותכם.

צריכים עזרה ?