בוצ'ר אלון טבעי

המדריך לבחירת הבוצ'ר האידיאלי

בוצ'ר איכותי ישפר את הנוחות שלכם במטבח ויאפשר לכם לבצע חיתוך, עיבוד וגימור מושלמים לחומרי הגלם ולמנות שתכינו. השווקים מלאים בקרשי חיתוך זולים אשר אורך החיים שלהם קצר ושימוש ממושך בהם עשוי להביא להצטברות חיידקים. אם כן, איך תבחרו את הבוצ'ר האידיאלי והיכן תוכלו לרכוש אחד כזה? התשובות במאמר הבא.

 

מה זה בוצ'ר?

בוצ'ר איכותי הוא קרש חיתוך מעץ מלא אשר בשונה מקרשי חיתוך רגילים מהווה בסיס חזק ויציב להכנה ועיבוד של חומרי גלם. העבודה עם הבוצ'ר נוחה בעיקר בחיתוך בשר, דגים, ירקות ופירות. קניית בוצ'ר איכותי מהווה השקעה משתלמת שכן הוא עשוי מעץ מלא, לכן הוא חזק, אינו צובר שריטות בקלות ואינו צובר חיידקים מסוכנים.

 

איך לזהות בוצ'ר טוב?

ישנו מגוון גדול של קרשי חיתוך זולים וקל למצוא אחד כזה, אך בוצ'ר איכותי ניתן לזהות לפי הפרמטרים הבאים:

  • משקל – בוצ'ר טוב יהיה עשוי מעץ מלא, מה שישווע לו משקל כבד יחסית. המשקל מעיד על איכות העץ ועל כך שנעשה שימוש בעץ מלא בלבד.
  • רמת גמור – רמת הגימור של הקרש חשובה ביותר וניתן להבחין בקלות בקרשי חיתוך אשר נחתכו ברשלנות. בקרש לא איכותי עשויים לצוץ שבבי עץ לאחר שימוש קצר או ששכבת הציפוי שלהם תתקלף במהרה ותחדור למנות המזון שלכם
  • מקום הקנייה – בוצ'ר איכותי יהיה זמין לרכישה בחנויות ממכר אקסקלוסיביות כמו קצביות ומעדניות המתמחות בתחום הכנת האוכל. קרשי חיתוך המשווקים בתפוצה רחבה לרוב אינם ברמת גימור גבוהה בשל הייצור ההמוני וההתחשבות בעלויות המוצר.

הבוצ'רים של DKS

חברת DKS היא חברה בריטית המתמחה בייצור ועיצוב של מוצרי עץ לבית ולמטבח, החברה משווקת את מוצריה בישראל דרך מעדניות וקצביות נבחרות. הבוצ'רים של DKS מאופיינים ברמת הגימור הגבוהה ביותר ומיוצרים אך ורק מעץ מלא, שילוב הדברים מבטיח מוצר איכותי בעל חוזק ועמידות מרביים ואורך חיים ארוך במיוחד

 

קנייה בלי לצאת מהבית – רכישה מקוונת

בנוסף לרכישת המוצרים של DKS ברחבי הארץ, ניתן להזמין ממוצרי החברה בחנות אתר האינטרנט שלנו. באתר תמצאו בוצ'ר עץ אלון איכותי במגוון גדלים ודגמים ובנוסף תוכלו לרכוש מוצרים נוספים המיוצרים על ידי DKS. הקנייה באתר פשוטה ונוחה כאשר ישנו פירוט מלא של המוצרים, מערכת ההזמנות קלה לתפעול, הרכישה מאובטחת ובנוסף לכל תיהנו ממשלוח מהיר עד הבית. בכל שלב במהלך הרכישה תוכלו ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו לכל בעיה שעלולה לצוץ.

 

DKS – ישראל

חברת DKS ישראל היא שלוחה של חברת המקור מבריטניה בארץ, אנו גאים על הזכות לשווק את מוצרי החברה לקהל הישראלי ומזמינים גם אתכם להצטרף לציבור הלקוחות המרוצים שלנו. להזמנה טלפונים, לשאלות או לבירור של פרטים נוספים ניתן ליצור קשר בעזרת מספר הטלפון: 054-6179096.

צריכים עזרה ?