איך לבחור קרש חיתוך

איך לבחור קרש חיתוך

מבקשים לקנות קרש חיתוך? מתלבטים איך לבחור קרש חיתוך? לא יודעים איזה קרש חיתוך הכי בריא לשימוש? באתר המוביל של DKSIsrael מציעים לכם מבחר משובח של קרשי חיתוך מעץ, הכי טובים שאפשר לבקש. במאמר הבא נסביר איזה קרש חיתוך מומלץ.

קרש חיתוך מעץ או פלסטיק?

רבים מתלבטים בין קרש חיתוך מעץ או פלסטיק. קרש חיתוך מפלסטיק הרבה יותר זול מקרש חיתוך מעץ וכך גם איכותו. למשל, קרשי חיתוך מפלסטיק מזיקים לסכינים וגורמים להם להתכהות הרבה יותר מהר מאשר קרשי חיתוך מעץ. בנוסף, לוחות חיתוך מפלסטיק מתבלים מהר מאוד, הם נשרטים בקלות וקשה לנקות באופן סטרילי את החתכים שלהם.

מנגד, לוחות חיתוך טובים מעץ אמנם יותר יקרים אך בתמורה לכך הם מציגים לאורך זמן רמה גבוהה של עמידות והם פחות סובלים מחתכים. כמו כן ניתן לנקות ולחטא קרש מעץ איכותי על ידי מריחתו בשכבת הגנה של שמן. בנוסף הם שומרים יותר על סכיני החיתוך וקצותיהם ופחות מכהים אותם.

בחירה נכונה של קרש חיתוך איכותי מעץ

בשוק המקומי מוצע מבחר גדול של קרשי חיתוך מעץ, אולם בפעול במרבית המקרים מדובר בקרשי חיתוך פשוטים וזולים באיכות ירודה, שלא יאריכו ימים ושאינם בריאים לשימוש, בהיותם מהווים מצע להתפתחות חיידקים.

אז אם אתם מחפשים קרש חיתוך איכותי כדאי שקודם כל תחפשו אחרי קרשי חיתוך מסוג בוצ'ר. מדובר בקרשי חיתוך שעשויים מעץ מלא המספקים מצע בטוח ויציב לחיתוך כל סוג של מזון. כמו כן מדובר במוצרים עמידים לאורך זמן, עם סיבי עץ צפופים, שאינם נשרטים בקלות ולכן מונעים התפתחות של חיידקים.

יחד עם זאת, בימינו רבים מספקים קרשי חיתוך תחת הכותרת בוצ'ר, כאשר בפועל גם הם נבדלים באיכותם. כדי לזהות בוצ'ר איכותי יש לבחון מספר מדדים. בתור התחלה בוצ'ר איכותי נדרש להיות עשוי מעץ מלא, שהינו יחסית כבד משקל. כמו כן יש חשיבות רבה לבחירת קרש חיתוך עם רמת גימור גבוהה, אחיד וחלק, שאין בו שבבי עץ או ששכבת הציפוי שלו לא מתקלפת בקלות לאחר זמן קצר. בנוסף בוצ'ר איכותי אינו מוצר זול שקונים אותו בכמה עשרות שקלים, אלא מדובר במוצר שיש לקנותו מספקים אמינים ומוכרים בשוק.

קרש חיתוך מומלץ

מחפשים קרש חיתוך בריא לשימוש ומומלץ? באתר שלנו תיהנו ממבחר איכותי של קרשי חיתוך בוצ'ר לשימוש בייתי או מקצועי, שישפרו את נוחות עבודתכם במטבח ושיעניקו לכם מצע נוח ובריא לחיתוך סוגים שונים של מוצרי מזון עבור כל סוג של מנה מבשר, ירקות, דגים, לחמים ועוד. מדובר בקרשי חיתוך של המותג הבריטי המצליח DKS, המתמחה בייצור של קרשי חיתוך מובחרים מעץ מלא, המאופיינים ברמת גימור גבוהה במיוחד. כמו כן קרשי חיתוך אלו מציגים רמה גבוהה של עמידות לצד אורך חיים ממושך במיוחד, והם מבוקשים הן על ידי לקוחות פרטיים והן על ידיי לקוחות עסקיים. 

כך למשל, תוכלו להזמין דרך אתר החברה קרש חיתוך מקצועי מסדרת פרמיום של המותג, העשוי מעץ אלון אירופאי טבעי משוך בשמן טבעי וכשר, המתאים הן לחיתוך והן להגשה. מדובר בקרש מעוצב מרשים בחזותו, עם ידיות נשיאה חרוטות, מעולה לחיתוך של דגים, בשרים, מאפים, גבינות, נקניקים ועוד. 

להזמנת קרש חיתוך איכותי מעץ מלא של המותג הבריטי D.K.S  לחצו כאן

צריכים עזרה ?